Pīlārs
 
 
 
Pilārs – tas ir āra reklāmas veids,  izliekamas konstrukcijas veidā (arkas vai taisnstūra formā) ar uzklātu attēlu uz vienu vai abām virsmām. Izliktā veidā pilārs atgādina mājiņu.

Tas nodrošina viņam četrus atbalsta punktus, lai izturētu vēju.  Dažreiz telpās lieto pilāra analogu – nelielu vertikālu konstrukciju. Pilārus lieto pamatā ,kā papildinājumu vai kā alternatīvu reklāmas izkārtnēm – pilārus, kas norāda uz veikala vai salona atrašanās vietu, kas sniedz informāciju par precēm, cenām vai pakalpojumiem.
Pilāri mēdz būt absalūti dažādi:
pēc izmēra, materiāla, ar izdrukas uzklāšanas veidu, pēc nozīmes. Nosaukums „Štender”- tulkojumā no vācu valodas – pilārs,nozīmē -  statīvs. Pilārus parasti pielieto, kā reklāmas nesējus uz ielām, tirdzniecības centros, pie veikala ieejas, veikalu zālēs un t.t.

Pilārus novieto blakus tirdzniecības vietām, blakus veikaliem, ofisiem, kafejnīcām, un diezgan beiži tas nes pamata vai citreiz pat vienīgo līdzekli - āra reklāmas tirdzniecības punktos vai punktos norādot pakalpojumus. Pilāra priekšrocības ir tā mobilitātē – nav vajadzības to stiprināt pie sienām vai virsmām, to var viegli uzstādīt, pārvietot ,mainīt atrašanās vietu vai novākt, ja tas nav vajadzīgs.

Galvenās pilāra priekšrocības – pieejama cena, iespēja ātri izveidot, mobilitāte.
Pilāriem ir vairāki konstrukcijas veidi: saliekama konstrukcija „mājiņas”veidā, ”grāmatiņa”, taisnstūra – nesaliekama uz kājiņām. Reklāmas virsmu daudzuma ziņā – pilāri ir vienpusīgi,divpusīgi, daudzpusīgi.

Pilāra konstrukcija sastāv no:
metāla karkasa, kurš ir spējīgs nodrošināt izturīgumu un stabilitāti pa visu pilāra konstrukciju;
reklāmas nesēja - pilāra reklāmas laukums, kurš tiek izgatavots no plastikāta lapas, polikarbonāta vai no cinkotā metāla, kas ievērojami pagarina pilāra kalpošanas laiku;
pašlīmējošā plēve ar firmas informāciju, tās pakalpojumiem, kas tiek uzklāti uz reklāmas pilāra laukuma.

Karkasu parasti izgatavo no metāla, jo pilāru izliek ārā, bet metāls atkarībā no koka vai plastikas ir izturīgāks un stabilāks uz āra apkartējās vides iedarbību.
Reklāmas attēls (bilde vai teksts)tiek uzlikts uz pilāru. Zemā konstrukcijas izmaksa un augstā efektivitāte – lūk ar ko var paskaidrot tagadējo lielo pilāra pieprasījumu. Daudzos gadījumos pilārs varbūt ļoti noderīgs. Tā, piemēram, viņš efektīvi piesaista garāmgājēju uzmanību, un palīdz apmeklētājiem pareizi atrast namdurvis uz jūsu ofisu.
Dzelzavas 38a, Rīga, LV-1035
tālr.: + 371 29 53 98 32
Copyright SIA "ORIN" © 2015