Transportēšana
 
 
 
Reklāma uz automašīnām vai autoreklāma – tā ir reklāma, kas tiek izvietota uz ārējās automašīnas daļas. Tas ir transporta reklāmas veids.

Reklāmas veidi uz automašīnām:
  • reklāma uz privātajām automašīnām;
  • reklāma uz aizmugurējā mašīnas stikla ;
  • reklāma uz korporatīvās automašīnas (reklāma uz autotransporta ,kura pieder reklāmdevējam)

Reklāmu uzklāj uz automašīnām ar līmējošo plēvi.
Ir divi pamatveidi, kā plēves izgatavo:
izgriešana ar ploteri (ar speciālu ierīci - ploteri - tiek izgriezts nepieciešamais zīmējums vai uzraksts ) un pilnkrāsu izdruka.
Izgriešana ar ploteri tiek izmantota, lai izveidotu parastus attēlus, pilnkrāsu izdruku izmanto, lai izgrieztu sarežģītākus attēlus, daudzkrāsainus.
Reti, lai uzklātu reklāmu uz automašīnām tiek izmantota aerogrāfija, tas nozīmē, ka viņa pašlaik, vienkārši, nav populāra, jo nav iespējams atjaunot automašīnas sākotnējo krāsu.
Kopumā, autoreklāma skaitās diezgan efektīva, nekā tradicionālā āra reklāma ar statiskajām virsmām.
Austrālijas zinātnieki pētījumos ir atklājuši to, ka cilvēkiem visvairāk paliek atmiņā reklāma, kura kustas .
Dzelzavas 38a, Rīga, LV-1035
tālr.: + 371 29 53 98 32
Copyright SIA "ORIN" © 2015