Promoakcija
 
 
 
Promoakcija - reklāmas kompānijas aktivitātes veids (uzņēmumu,organizācijas, iestādes), kura laika gaitā uzzin par preci (pakalpojumu) ne no reģistrētajiem informācijas avotiem (televizora, preses lappusēm), bet gan vienkārši nokļūstot uz degustāciju vai iegūstot reklāmas preces paraugu,vai arī no citiem promoakcijas veidiem.

Promoakcija - darbības kopums, kurš ir virzīts uz produkta vai pakalpojuma tālāku virzību, kurš iedarbojas uz veselu auditoriju (potenciālu lietotāju).

Iedarbība var būt:

informācijas veidā - var vizuāli iepazīties ar produktu vai pakalpojumu, testēt, degustēt;

stimulējošais - saņemt bezmaksas reklamēto produktu, ja pērk noteikta daudzuma šā produkta; saņemt dāvanu par preces iegādi (pakalpojuma izmantošanu); saņemt atlaidi iegādājoties preci vai saņemot pakalpojumu un t.t.

Promoakcija, kā noteikums, nes sevī katastrofālu raksturu ar mērķi ievadīt tirgū jaunu preci, pakalpojumu, un arī paaugstināt pārdošanu jau piedāvātajai precei vai pakalpojumam.
Dzelzavas 38a, Rīga, LV-1035
tālr.: + 371 29 53 98 32
Copyright SIA "ORIN" © 2015